keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Oon mä elossa!

[mieliala: ok ]
[musiikki: Leevi and the Leavings - Kyllikki ]

Jooh, enpäs ole taas päivitellyt, anteeksi .. Ei vaan ole elämässä mitään sisältlöä kun istut kotona ja luet IRC-Quoteja. Ja nukut. Ja syöt. Ei ole kovin pahoja masennuskohtauksia tullu, mut ahmimiskohtaukset on taas lisääntymässä ..

Tulin myös raha-ahdinkoni, sekä henkisen puoleni takia aika raakaan ratkaisuun - muutan takaisin kotiin. Äiteen kanssa tästä puhuttiin jo, hän on ottamassa mua vastaan kovin mielellään. Samoin pikkuveli. En suinkaan aio asua äiteen siivellä, oon suostunu maksaan puolet vuokrasta, joka on 350e.

Sain myös hoidettua ton mun ison lasipöydän veke; Fida lähetystori tulee hakemaan sen perjantaina pois. Haaalleluja, ei tarvii sit sitä murehtia kun tulee muutto. Pääsisin jo nyt muuttamaan, mutta sinne äiteen huusholliin tulee remontti, ja se alotetaan siitä huoneesta jonne mä majotun. Sit oon vapaa muuttamaan sinne. Yritän tässä nyt äiteetä hoputella että ottais yhteyttä siihen isännöitsijään ja varais ajan sille, että voidaan käyä juttelees siitä että tuun alivuokralaiseks .. Mä en ihan tiedä miten nää hommat menee, mut sittehä se selviää.

Tein myös uuden dA-tilin. Vanha oli ... no, se sisälsi liikaa huonoja muistoja eräästä henkilöstä. Ajattelin että vois olla ihan jees alottaa alusta. Tässä on linkki uuteen dA-tiliini, päivitän sen myös tuonne sivupalkkiin.

Sain eilen myös mitä ihanimman hameen, kun käytiin äiteen kanssa Hervannan Fida lähetystorilla. Äite sen maksoi, mutta lupasin maksaa sen takaisin.

Hintaa ei tullut siis kuin sellaiset ... 3,80euroa :--) Kerrankin mulle löyty käytetty vaate! Se on meinaa harvinaista.

0 kommenttia: