keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Mju.

[mieliala: i'm on sugar high, babe ]
[musiikki: Massive Attack - Montage ]

Hmm ehkä vois olla korkea aika päivitellä piiiiiiiitkästä aikaa tätäkin, oon nykyään vaan tumblrissa nykyään. Kukaan tuskin käy täällä enää.... Yritän parantaa tapani ja päivitellä useammin, äääägh!

Mut, no joo. Olen ihan hyvin asettunu tähän tammelaan taloks, kauppa on tullu tutuks ja kälä kälä kälä. Tappeleviin seinänaapureihini olen sen verran tutustunu että otin niiden kissan talteen itelleni kun se oli haahuilemassa käytävässä. Vaikuttivat ihan mukavilta, mutta en panis vannomaan kun kuulen niiden tappelut ihan selkeesti tosta seinän läpi.

Aika on menny rattosasti, yhtään en ole saanu laihduttua(oon maailman paras hei) mutta ei se oo maailmanloppu. Oon mä kävelly sen sijaan että ottaisin bussin alleni ja kaikkea tällästä pientä, mutta ruokavalio tarttis säätää. Okei mä syön mutta en kunnolla. En halua että tästä tulee 2006-2009 fiasko jossa laihdutan helvetin nopeesti ja osa kiloista tulee ryminällä takas. Mun täytyy muuttaa koko elämäntapani. MUT SE ON NIIN VAIKEETAAAAAA yhyy yhyy viil viil. Mut ei sitä tiedä ku yrittämällä. Tarttis tolla stepperillä ruveta taas vetään rundia, kun en mä varsinaisesti lenkille uskalla lähteä. Pft.

Hmm mitäs muuta skeidaa tässä läpertelis. Harjottelupaikkaa olen ettimässä ja tulevaisuus vaikuttaa hitusen paremmalta kun esim vuosi sitten. Aww yeah.

Mutta voisin mennä kuumehoureilemaan tonne sohvalle ja katsomaan Täydellisiä Naisia, kun on jäänyt uusimmat jaksot kattomatta .... Cheerio.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä (tällainen stalkkaaja anonyymi, joka on seurannut blogiasi jo vähintään pari vuotta, ehkä kauemminkin, kun en muista tarkkaan, koska aloin kunnolla seuraamaan) ainakin seurailen tätä blogia vielä. :) Vaikka nykyään tosiaan vähän harvemmin tulee täälä käytyä, kun et ole paljoa kirjoitellut, mutta mielelläni kuitenkin luen aina, kun tänne jotain juttua ilmestyy!