keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Kämppäkämppäkämppäkämppääää

Kävin Maikin kanssa kattomassa tänään Kalkussa kämppää, oli tosi jees. Se omistaja puhu koko ajan siihen sävyyn että se ois vuokraamassa just mulle sitä kämppää, mutta saa ny nähä mitä se päättää. Toivotaan tietysti parasta!

Sielä oli rutkasti kaappitilaa, mitä mulla taas täällä Vuoreksessa ei taho oikeen olla. Oli vielä erikseen vaatekaappikin, mutta ne kaapit mitä siellä  huoneessa oli sopii enemmän vaatteille ja se itse vaatehuone vois olla sitten kaikille petivaatteille, pyyhkeille yms yms. Se huone(makkari/olohuone) oli vähän pienempi ku mitä mulla on tässä, mutta tässähän mulla on keittiötupa ja se tuo jo itessään sellasta avaramman tuntuista meininkiä niin se voi johtua siitäkin että se näytti pienemmältä.. Ainoo mikä mua vähän harmittaa on se, että siellä ei oo varsinaista alkovia ollenkaan, joten jos saan sen kämpän niin pitää vähän vekslata että millasen järjestyksen aion siellä laittaa. Taidan kyllä jo tietää, mutta sittenhän sen vasta näkee kun kokeilee.

Sit, sielä vessassa on ollu ennen amme eli sinne mahtuis sellanen! Kysyin siltä omistajalta että jos valinta osuu muhun, saanko mää viedä sinne ammeen niin se sano että se miettii. Eka se vaa nauro ja sano että siellä on alunperin ollu amme. Sanoin sille sitten että oon aina halunnu ammeen, niin sais siellä sit välillä rentoutua .. Hee.

Kauhee, puhun siitä kämpästä koko ajan sillain ku että se olis varmaa että mää saan sen. Ei pitäis, koska sehän ei oo varma. Mutta, katsotaan. Se omistaja sanoi että se koittaa vielä tän kuukauden aikana hoitaa ton asian, mutta jos ei onnistu niin menee ens kuulle.

Mitäpä muuta.. Joo. Mun vasen nilkka on paskana. Tunnustelin sitä eilen ja se oli vähän kipeä, ja tänä aamuna kun heräsin ennen kahdeksaa totsein että joo, en mene lenkille. Lepuutan sitä nyt tän loppuviikon ja jatkan lenkkiä taas ens viikolla. Voi olla että jätän hölkkäaskeleet pois, veikkaan että just niiden takia toi nilkka renaa..

Kysyin mun amerikkalaiselta kaverilta, Victorialta, että kustantaako se mun tämänkin vuoden synttärilahjan. Ajattelin ottaa Supernaturalista tutun anti-possession tatutoinnin, joka näyttää tältä:



Sarjassa tatuoinnin tarkoitus on estää demoneilta ihmisruumiin valtaaminen omaan käyttöön, mikä siis tarkoittaa sitä, että demoni käyttää ihmisruumista omana "astianaan", kun demoneilla ei ole omia ruumiita.

Se, että tää merkki on Supernaturalista kotoisin, ei kuitenkaan ole se syy minkä takia sen haluan. Sen tarkoitus on kuitenkin vähän sama. Ekana kerron mun ekasta tatuoinnista, jonka näätte tässä alhaalla


Kyseinen lause on myös Supernaturalista, mutta taaskaan se ei ole se syy, miksi sen otin. Syy on se, että noin vuosi sitten joku anonyymi tyyppi "pommitti" mua tumblrissa viesteillä jossa oli tuo Angels are watching over you- lause, ja siitä tuli mulle tärkeä. Ja nyt se paistaa tuolla niskassa, muistuttamassa että edes joku anonyymi tyyppi pitää mua silmällä. .. toi kuulostaa aikaste pervolta, mutta you know what I mean.

Takaisin tuohon anti-possession tatuointiin. Alunperin mun piti ottaa se siipien kanssa, ja ne siivet ois merkinny ns uutta alkua ja toi anti-poss tatuointi sitä, että en päästäisi enää negatiivisia asioita, tai sisäisiä demoneja, sisälleni. No, se on helpommin sanottu kun tehty, mutta jos otan tuon tatuoinnin, niin se muistuttaa mua juuri siitä, että en päästäis niitä demoneja mun ajatuksiin.

Joten, tämä tatuointi olisi seuraava hankinta, ja hyvä ystäväni Victoria on lupautunut sen kustantamaan. Se muuten kustansi ton mun ekankin tatuoinnin, haha. Se tuli kyllä ihan puun takaa kun se laitto viestä että joo moi mää voin maksaa sulle sun tatuoinnin vaikka synttärilahjaks. Mua vähän harmittaa, kun mulla ei oo rahaa antaa samalla mitalla takaisin, mutta oon nyt pienistä rahoistani lähettänyt sille suklaata täältä Suomesta, ja se on niistä ainakin todella paljon tykänny. Ja sama homma jatkuu. Lähetän vähän kerrallaan niin ei tarvii maksaa kauheita postikuluja, haha. :d

Jukka on tulossa, meiän pitäis tilata sille netti. Se myös kokeilee ekaa kertaa omia pankkitunnuksiaan ja lupasin auttaa sitä nettipankin käytössä jos se vaan tarvii jeesiä.

Niin, ja äitee kävi eilen ja yhtäkkiä se sanokin että joo mää voin hoitaa Emppua. Meni hetki sillain "jaa mitä"-fiiliksellä. Ensin se sanoo että ei, sitten kun Emppu on jo täällä ja suht hyvin asettunu taloks se sanooki että joo voin hoitaa. Syynä on se, että Lulu ei kai elä enää kauaa ja äitee sano että se ei pysty ilman kissaa elämään. Sitte se sano että jos Lulu pitää viiä piikille niin Jukan muka pitäis maksaa se??? 

ilmeeni kun.jpg

Eihän se Jukalle kuulu sen maksaminen jos Lulu joudutaan lopettaan. En kyllä tajua yhtään mitä se taas horisee. Siihen Empun takaisinviemiseenkin totesin vain, että Jukkahan sen päättää. Jos Jukka sanoo että Emppu menee takas maalle, niin sitten se menee. Mikä on sinänsä harmi, koska tykkään kun Emppu on täällä. En vaan tiedä, tykkääkö Emppu .. ): Se ei ihan vielä tuu Yuffien ja Tifan kaa toimeen, mutta se vaatii aikansa.

No, katotaan ny miten täsä käy.

Huomenna meen tutustuun Tilkkeeseen mun sos.työntekijä Jaakon kanssa.  Oon kerran jo käynyt sielä tutustumassa, mutta siitä on jo varmaan joku vuosi. :D Tarkotus olis ruveta käymään siellä suht aktiivisesti, niin tulis jotain struktuuria tähän mun arkeen. Tarkotus olis sielä sitten piirtää vanhoja kuvia loppuun(kun niitä on ihan kivasti) ja kirjotella mun tarinaa joka on nyt jääny aika paljolti huomiotta. Kotona ei vaan jostain syystä tuu kirjotettua.. saati piirrettyä. Piirtää pystyn ny just ja just ku siinä ei tarvii hirveesti ajatella. Usein kattelenkin töllöä samaan aikaan, mutta kirjottaessa pitää ajatella niin siinä ei kauheesti pysty seuraan töllöä. Tähän tarkotukseen Tilke ois ihan loistava, ja kun sielä ei oo langatonta nettiäkään että pääsis nettiin sekoileen. On sielä siis tietokoneita ja niissä nettimahdollisuus, mutta langatonta nettiä sielä ei oo, eikä mun mielestä tarviikkaan olla. Jos tarviin nettiä johonkin pieneen juttuun niin käytän mun puhelinta.

Oho, tulipas taas tekstiä. Huhhuh. :D Jos sitä vaikka lopettais tältä päivältä.

0 kommenttia: