torstai 17. maaliskuuta 2011

Tänään kissit. ~

[musiikki: Yö - Joutsenlaulu ]
[mieliala: pirteä ]

Joo eli, kissit haetaan tänään tänne äiteelle.

Otetaan myös mukaan vähän astioita, joita en tarvii sielä. No, enhän mä periaatteessa tarvi omalla kämpällä enää mitään, ku en aio viettää sielä ku yhden ainoan yön enää - ja sekin menee viimesten pyykkien pesussa ja tiskien tiskaamisessa. Kyuu on onneks keräilly mulle pahvilaatikoita, en vaan yhtään tiedä kuinka paljon .. Mä oon kyl joitain "turhia" tavaroita laitellu muovikasseihin jo valmiiks, ainoot mitä tarttis pakata on vaatteet, astiat, mangat ja dvd:t.

Mun piti mennä Kyuun kanssa tänään Vapriikkiin kattomaan jotain näyttelyä, mutta jouduin perumaan sen kun mua alko ahdistamaan ihan sairaasti .. Kyuu onneks ymmärsi, ja sano että sille on tärkeintä että mä voin hyvin. Miten joku voi olla noin ymmärtäväinen?

Iskälle en oo vielä kertonu, että muutan takas äiteen luo. Kaikki sanoo mulle, että ei se sille edes kuulu. No, periaatteessa ei, mutta mitäs sitten kun se alkaa kyselemään että voivatko he tulla käymään jne ..

Jaha, jos sitä alkais pukemaan kun kohta lähdetään bussilla hervantaan. Hurrurr.

0 kommenttia: