lauantai 2. huhtikuuta 2011

Vois se elämä paskemminkin mennä

[mieliala: Ok ]
[musiikki: QUEEN - Tutti Frutti ]

Oon tällä hetkellä omalla kämpillä Hervannassa. Kävin eilen Lauraa ja Jasua moikkaamassa Messukylässä, vähän juhlistettiin mun synttäreitä kun ei varmaan nähdä sit pitkään aikaan. :--( Kaakku oli tosi hyvää, me liek'd. <3

Tänään sit kävin NekroSiikalla Siikan synttäreitä viettelemäs, siellä oli kaikkea ihanaa syömistä, mutta onnistuin olemaan ahmimatta! Se onki ainoo hyvä saavutus tänä aikana ku oon asunu äiteellä, en oo yhtään pysyny syömis-suunnitelmassani .. Varsinaista ahmintaa ei oo tullu mutta ahdistaa kun syön enemmän ku sen, mitä oon ite suunnitellu. Räääeh. Toivottavasti ens viikko menis sit paremmin.

Ehkä myös liikunnan puute vaikuttaa, ja se että ei ole tekemistä. Kun on tylsää, meen syömään. Mun tarttis pitää itteni kiinnostuneena johonkin koko ajan, oli se sitten tv:n kattelu, pelaaminen, dataaminen, lukeminen, eli siis melkein mitä tahansa kunhan en söis.

Mä ostin nyt tänne itelleni yhden ison limsapullon, aamupalaks viiliksen(huomiselle ja maanantaille) ja viinirypäleitä jos tulee makeen himo. Oli vaan 1,79 tarjouksessa K-Marketis. :---)

Huomenna ois tarkotus mennä iskän porukan ja maikin kanssa käymään vähän synttäriostoksilla, kun ei me viime viikonloppuna tajuttu että mulle ois voinu ostaa synttärilahjan samalla. :--D Oltiin siis viime viikonloppuna Ideaparkissa varmaan 4h ostoksilla. No mut, käyhän se näinkin. Jotain kenkiä ajattelin ens talvee varten kun noi vanhat alkaa oleen jo niin rotoset, ja ehkä uudet lenkkarit. Kattoo ny mitä löytyy, ollaan ilmeisesti menossa Lielahteen.

Niina tulee kans huomenna yöks, ehkä viimestä kertaa. :---(

0 kommenttia: