maanantai 5. maaliskuuta 2012

Enough for one life

[musiikki: Lorne Bafle - Assassin's Creed theme]

[mieliala: ok ]

Mjooh, ei ole taas tultu päivitettyä todella pitkään aikaan, ja olen siitä pahoillani. Mutta, eipä näitä tekstejä kovin moni varmaan edes lue enää kun en oo nii pitkään aikaan päivittäny haha. :D

Lopetin tosiaan työharjottelun, ja nytten taistelen lääkäreiden, työkkärin, kelan ja sossun kanssa että mitäs vittua nyt. Stalkkerista ei ole kuulunut mitään, ja se on ihan hyvä. Tai no, eihän stalkkereiden kuulu pitää ääntä itestään, eihän se homma muuten toimi.

Mutta, katotaas vähän muita juttuja. Oon alkanu taas piirtämään, vaikkakin aika takkuisesti. Mut, onhan sekin jo jotain. Niinan innoittamana alotin myös pelaan uutta pelisarjaa, Assassin's Creediä. PS3stahan mulla ei ole, mutta Kyuun konsoli oli mulla lainassa joten ostin ensimmäisen AC:n itelleni ja pelasin sitä ihan innoissani. Oon nyt pelaamassa ACII:sta, mutta Kyuu otti pleikkarinsa takas vähäks aikaa, joten oon ny pitäny pakollista taukoa sen pelaamisesta. Harmi kyl, koska sen pelin pelaaminen oli yks niistä muutamista asioista jotka piti mun ajatukset muualla kun mun ongelmissa.

No, nyt kun en ole voinu pelata AC:tä, oon kattellu Disneyn elokuvia. Kattelin eilen Tuhkimon jatko-osat, ja yllätyin positiivisesti. Tykkäsin niistä. Tänään on vuorossa Pienen Merenneidon jatko-osat. En oo ikinä perustanu Disneyn jatko-osista, koska multa jäi niin huono maku Leijonakuningas 2:sesta. Tähän asti oon tykänny vaan Aladdinin jatko-osista, mutta Tuhkimon jatkarit osottautu kelvoiks myös. Aivan, ja Leijonakuningas 1½ on kans lähellä sydäntä koska siinä näytetään Timonin ja Pumban kulmasta ekan leffan tapahtumat. Jotkut sanoo että se on ihan liian humoristinen, mutta, öö, Timon ja Pumba on just sellasia? :D Vihaajat vihaa jne.

AC:stä vielä sen verran, että vaikka en ole pelannut kun niitä kahta, tiedän kuitenkin enemmän asioita pelisarjasta ja sen hahmoista, koska rakas ystäväni Niina on näyttäny mulle kaikkea muikeaa, ja on muutamaan kertaan tuonu oman Xboxinsa tänne mun luo ja oon kattellu kun se pelaa. :D Mua hirvittää aivan kauheesti pelata Revelations, kun tietää mitä Altaïrille tapahtuu ja... ja ... wää. ;___;

0 kommenttia: